lördag, oktober 1

pysseldags..

Hej hej!
Japp nu är det dags att ta fram lim och glitter för nu ska jag visa er ett sätt man kan göra för att få en lite roligare fickspegel..



jag köpte en liten spegel från hm
här är alla saker jag använde..




Jag målade över texten med svart nagellack,
Går säkert bra med en svart spritpenna om ni inte har svart nagellack..
Sen låt jag det torka.

Sen tar ni lite lim på framsidan och lägger på det ni vill ha. Det är bra att testa innan man börja limma så man vet att allt får plats.

Jag tog fyrkantiga paljetter som jag hittade hemma i en låda.. :D

Sen använda jag mig av bokstavspärlor och skrev be yourself..

När allt är klart låter ni det torka över natten..

Jag kommer använda lite överlack att sätta fast det ordenligt med.. så att det sitter och inga paljett trillar av
färdigt resultat


Idag kom mamma, pappa och Inger och åt frukost med oss och så fick vi reda på att Inger fyller år idag, så du fick hon min be yourself spegel i present..  


Hoppas ni får roligt när ni gör den.. 
Jag kommer nog leta upp en till liten spegel och dekorera med knappar och andra roliga saker..


xoxo
sofiesofin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att din kommentar :D