torsdag, september 29

Pyssel pyssel...

Hej hej!
För er som väntat på pyssel kan jag säga att jag suttit och pysslat hela kvällen, trodde inte att jag hade ork till det med hoppsan som det blev fart på mig och mina små pyssel händer, dock blev mitt pyssel inte som jag trodde att jag ville ha det så jag får nog göra en till :P hihi...
Alla fall tänkte lägga upp lite idag och mer i morgon där ni får beskrivning och sånt med, om man skulle behöva det, alla fall vilka material och sånt jag använt.

Nu är det dags att kolla på en rolig film tycker jag, jag ska kolla på the invention of lying, den är super roligt.. Kolla på den när ni inte vet vad ni ska kolla på.

Okej hoppas ni får en super trevlig kväll och att ni kollar in här i morgon för att se det färdiga resultatet av mitt pyssel..


inte klar ännu, men snart
xoxo
sofiesofin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att din kommentar :D