måndag, augusti 15

Skolan..

Hej hej!
Idag började skolan för mig, eller ska man verkligen säga började, var där en timme, för våran lärare vi ska ha är sjuk och golvet i vårat klassrum är fukt skadat så dom måste ha en maskin igång för att bli av med de... Men jag är glad att det är igång igen ska bli ett super roligt år :D
Det bästa av allt?? Thailand i januari, lämnade in ansökan om ledighet idag med, lika bra eller hur... Så det är fixat..

Nu är jag hemma och håller på och städar, det är numera skinade rent i vardagsrummet och i hallen, nu ska jag packa ner alla saker jag ska ha med mig till skolan i morgon :D Sen ska jag fortsätta att städa :D

Kanske blir att jag springer idag istället, ska ha styrketräning, får se hur jag gör..



Hoppas alla har en super trevlig dag..

(Lina 125kr för mössorna om någon frågar)'



xoxo
sofiesofin

1 kommentar:

Tack för att din kommentar :D