måndag, augusti 15

shorts :D

Hej hej!
När jag var i London köpte jag ett par otroligt sköna pyjamas shorts dom är helt underbara, använder dom varje kväll, har lite svårt att sova med kläder på mig, men dom är perfekt att mysa i.. Så jag tänkte att jag ska sy ett par liknade, fast som man kan ha när det är sommar och skönt ute, eftersom vi ska på sol och bad semester i vinter så vill jag sy de...

Men så tänkte jag på alla er... Ni kanske med vill ha ett par helt underbara mys shorts????
Så när jag ska ny dom och göra mönster till dom shorts jag ska göra, tänkte jag ta bilder och lägga upp beskrivning.. Vad tror ni om det??
Och jag lovar, det kommer vara super enkelt.. OK?? Om inget annat så kommer jag att kunna sy upp mysshorts till er och sälja..   :D

2 olika strumpor??? ja jag vet.. 

mysiga eller hur... kärlek till shorts

Hoppas ni gillar min ideé snälla kommentera

xoxo
sofiesofin

1 kommentar:

  1. Kollade din kollektion! Jättesöta saker.. Blev lite sugen på den gröna sjalen! Funderar på hur den ser ut nära? Kan du lägga upp en bild som man ser lite närmare!? puss

    SvaraRadera

Tack för att din kommentar :D