tisdag, maj 3

dags att säga godnatt..

Hej hej!

Ligger i den underbart mjuka sägen, mmm gick bra idag när jag provade kläderna, blev ungefär som jag trodde, trikåärmarna var jättestora, annars satt det bra, Kommer nog göra om det lite tror jag.
Kanske göra ny design på kjolen eller göra om den till en klänning.. Vi får se, ska bestämma mig imorgon.. :D

Just nu ligger jag och tänker på massa tyger och på mina väskor som jag ska göra. Är helt kär i dom och det hoppas jag att ni med kommer att bli, ska se vad jag ska ha för detaljer på dom,  blir nitar eller något annat, spännande, får leta inspiration imorgon om jag hinner :D Känns som jag ska göra 1000 saker imorgon..


Jag ligger en dag före i min planering tror att det är torsdag imorgon, men men det är ju bara onsdag... hmmm.. Om jag får tid imorgon kommer jag att hålla på med mina hangtags och mina ettiketer :D skojigt,
ska sätta dom i väskorna och på lite andra saker som jag ska göra :D


Hoppas ni sover gott
xoxo
sofiesofin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att din kommentar :D