tisdag, maj 3

byxor och tröjor..

Hej hej!
Igår sydde jag ett par byxor och en tröja till Mysen, eller prov kläder som ska bli riktiga sen, byxorna blev asgryma men tröjan fortfarande för tajt... hmm hmm hmmm...
Tar inte så lång tid att ändra, får väl försöka på nytt igen.

Ikväll ska jag hem till Sofie och prova dom andra sakerna jag sytt på några av hennes kompisar, ska bli spännande jag är supernervös.. Hoppas dom passar sjukt bra, då kommer jag bli jättenöjd..

hmmm vad ska jag mer hitta på idag???.. Vi ska åka handla mat, Mysen ska träna, jag har ju träningsverk, men kan kanske träna överkroppen? Får se vad min pt säger.. :P

Nä om man skulle packa ihop sig och dra till skolan.

Glöm inte att vara med i min tävling..


Här är en söt liten tjokis katt som vi hälsade på när vi skulle gå till parken

supersöt :D


xoxo
sofiesofin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att din kommentar :D