onsdag, april 4

super förkylningen...

Heej!!
Som ni märk har jag inte blggat på ett tag, jag har varit super förkyld och inte orkat göra mycket alls, nu börjar det att släppa och nu kan jag börja andas genom näsan igen.. :D
Jag hoppas att ni mår bra, för jag ska bli super frisk till helgen, för då ska jag jobba, jobba jobba :D
Och jag tycker att ni ska komma dit för det finns mycket att äta och mycket fint att kolla på..
Bla massa nya stickade saker som jag inte lagt ut på hemsidan ännu... :D

Idag ska jag åka iväg och klippa mig, kommer dock inte att ända frisyren så mycket eftersom jag vill spara till långt hår och det känns som jag kommit en bra bit på vägen..

tänk om det vore 40 grader varmt och soligt idag :D

Kramar
SofieSofin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att din kommentar :D