söndag, oktober 23

snart dax..

Hej hej!
Ja snart börjar gossip girl... :D hihi.. Sen efter det ska jag laga kikärtburgare..Mums, har bett mysen att köpa hem nötter med, eftersom hasselnötter, valnötter och mandlar är super duper nyttigt och super duper gott så brukar jag hacka massa nötter och ha i när jag äter fil.. :D

Blev att jag sprang 6 km idag, härligt börjar för jag hade tänkt komma upp till 1 mil nästa vecka,
6 km på 34 min. Det är väl helt ok? 1 mil på under 1 timme är ju alltid mitt mål :D hihi.. får se hur det går nästa vecka.... Hejja på mig så klarar jag de... Ska försöka få in styrketräning med..

Nästa vecka ska jag försöka komma iväg och köpa några nya träningskläder.. behövs..

Men vad har ni hittat på idag???



xoxo
sofiesofin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att din kommentar :D