måndag, oktober 3

mysmåndag...

Hej hej!

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag skulle bli klar med ett pannband idag? eller skrev jag det?? Alla fall blev klar :D hihi.. Jag lägger upp en bild i morgon, vet dock inte om jag gillar det så mycket, men men kanske gillar det mer i morgon..

Vet ni innan idag, runt lunch, nä vid fikat så satt jag och skrev ett fint inlägg och så råkade jag trycka på fel knapp på mobilen så allt försvann :( Så kan det gå ibland, just då var jag för trött för att orka skriva allt igen så jag struntade i det..

Nu tänkte jag glo på en film i sängen men katten, för mysen är inne i pysselrummet och gör musik..
I morgon är det tisdag och i  morgon blir det aerobics ska bli roligt att prova på, se hur det är om man jämnför med bodypump som jag var på förra tisdan.. Kanske blir ett träningsinlägg i morgon, får se hur trött jag är när jag kommer hem.

Hoppas ni haft en super härlig måndag



för katten är superbra på att mysa



katten min film mys kompis :P




xoxo
sofiesofin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att din kommentar :D