torsdag, september 22

5 min..

hej hej!
Ja jag ska försöka göra ett inlägg på 5 min sen ska jag till soffan och kolla på halv 8 hos mig, tycker det är ett roligt program, Helge Skoog är super sköt.. "mitt favoritlag är sockerlaget " :D

Mer idag.. Gott super bra i skolan :D När jag kollar tv ska jag sticka klart resten av mössan, den är super gullig.. Sen ska jag börja på nästa mössa, bäst att ligga i.. Jag är med jätteglad för nästa vecka ska jag lära mig att flätsticka, skulle gjort det i sommras men då gjorde jag massa andra saker istället.. :D

ojoj 2 min kvar.. Nu kan jag inte ha mera stav fel då förstår ni ju inte vad jag skriver.. :P

Hoppas att ni haft en superbra dag idag, annars kör jag på mitt vanliga motto.. "det blir bättre imorgon.."



xoxo
sofiesofin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att din kommentar :D