måndag, augusti 22

glitter is my best friend..

Hej hej!
För ett tag sen.. Typ i början på sommaren så tyckte jag att min mobil var lite tråkig.. Så en dag när jag var på panduro tror jag det var, så hittade jag små typ rhinestones med klister på baksidan, som jag ville göra något med..
Det blev baksidan på min mobil, inte hela men lita av den, det bästa med dom är att dom sitter fast men man kan ta bort dom och det blir inget fult spår efter dom eftersom man inte behöver använda sig av lim..

så här ser den ut..
Funderar på att göra något mer pyssel och visar er.. Kan inte komma på vad bara..
Någon som har ett tips???

xoxo
sofiesofin

1 kommentar:

  1. Blinga dina glasögon kanske? ett par gamla bågar eller solglsögon kanske?

    Kram,
    Erica

    SvaraRadera

Tack för att din kommentar :D