torsdag, juli 28

tips och sånt..

Hej hej!
Sitter och kollar lite film, kolla nyss lilla kyckling.. Men den bästa filmen jag sett är faktiskt toy story 3 under dom här dagarna, den är riktigt bra..
Så om ni är sugna på en tecknad/animerad film så kolla på den.




Sen mitt andra tips om man har massa finnar/akne/pormaskar och sånt.. Så blanda bakpulver med valnötsolja har jag använt, funkar säkert med vilken ojla som helst, blanda det och smeta på där ni har finnar och sånt.. Låt sitta på 1 min kanske, sen tvätta av med vatten... Detta ska användas lite som en skrubb så glöm inte skrubba lite när ni ska tvätta av det. Det funkade bra på mig. Jag ska göra det imorgon igen, men jag såg skillnad dagen efter jag gjort det.. + att oljan gör så man blir jätte mjuk.. Har man jätte oljig hud kan man ta mjölk istället..


xoxo
sofiesofin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att din kommentar :D