torsdag, juli 7

11km

Hej hej!
Ja igår sprang jag 11 km. 1timme och 3 min.. Kändes som om jag flög fram, skulle kunna springa mera, men ville inte vara borta för länge om mysen skulle bli orolig, för jag sa att jag skulle springa 8km, men det blev inte riktigt så :D
hihih...




Igår såldes det 2 mobilfodral... :D och jag har virkat mera :D hihihihi.. super nöjd..
Jag har med köpt den finaste väskan någonsin, ska ta en bild på den sen och visa er, nu sitter jag i pyjamnas i sängen och har precis ätit frukost...

Idag skulle vi åkt och badat men eftersom vädret suger så ska vi stanna hemma istället.. Mysen gör musik och jag vet inte vad jag ska hitta på. städa lite och sen vet jag inte. Vill åka till panduro :D

xoxo
sofiesofin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att din kommentar :D