fredag, juni 3

lite uttråkad.

Hejsan!
Sitter i soffan, ska nog gå ut i köket och koka lite pasta eller något sånt... vet ni va idag har min sensor kommit.. Det är en sensor som man lägger i en fika som finns på mina skor. Har man inte sånna skor kan man ändå använda de, om man hittar ett bra ställe på skon att ha den så den inte trillar ut..




låter super komplicerat, men sensorn skickar uppgifter om hur långt man sprungit, hur länge och hur många kalorier man förbränt.. super coolt tycker jag, ska bli spännande att prova den sen...

Men först måste jag vänta på att mysen ska komma hem, han är och fixar sin data i en affär.. Och jag sitter i soffan med en hund som fiser jätte mycket... usch usch...

men sen kanske vi ska till stranden... Kanske årets första dopp :D

xoxo
sofiesofin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att din kommentar :D