måndag, maj 2

tillbaka till måndag..

Hej hej!
Känns som att jag är den enda som är super taggad för att det är måndag.. Eller?  Ska ju jobba mer på kollektionen, super roligt, kanske inte så mycket roligt jobb idag dock men men..

Kommer bli härligt att se allt när det är klart..


Nu hoppas jag bara på att någon ska ringa och säga att jag fått ett sommarjobb... Ge mig ett snälla :D


Vet inte vad jag ska hitta på mer idag, jag ska ut och springa i alla fall.. Mitt tränings schema är inte så bra så Mysen som blivit min personliga tränare, när jag kommer hem från springturen kommer han döda mig med sina situps på 500 olika sätt... Love you babe <3

Borsta lite tänder och sen sticka..



xoxo
sofiesofin

p.s
Glöm inte hålla ut skick efter tävlingen ikväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att din kommentar :D