måndag, maj 30

måndag morgon..

Hej hej!
Har fjärilar i hela magan, det är modevisning på onsdag ju.. Onsdag det är i övermorgon... SJUKT!!!
Sen är det sommar.. Då tar snart min bror studenten.. Ännu konstigare...
Shit, då åker snart mysen till Frankrike med.. Herre gud juni...




Vet ni igår byggde jag och mysen klart våran hylla, nu ska vi bara göra den mer stabil och måla den.. Så nästa helg så står den nog på plats.. :D hihihi

Vet ni en sak till, idag ska jag ut och springa och då har jag tränat 2-3 dagar i veckan i ca 1 månad, jag är superstolt över mig själv...

Nu ska jag upp och göra plaggskisser, behöver nog skriva ut arbetsbeskrivingar med...

Ha en superbra måndag och glöm inte på onsdag.. okej


xoxo
sofiesofin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att din kommentar :D