tisdag, april 19

vårt nya husdjur..

Hej!
Här kommer 2 bilder på mitt och mysens nya husdjur, jättelätt att ha att göra med, fäller inte, inte någon som är allergiskt, äter inte och behöver inte gå ut eller på toa :P

Det är våran stickade gris.. Från boken jag fick när jag fyllde år :D

han heter grisen och har 3 olika rosa färger..

som alla grisar har han en knorr.. 
Vad tycker ni söt va?


Snart kommer mysen och hämtar mig, då ska vi åka och handla utemöbler.. ska bli jättemysigt, tror nog att jag ska ta en kopp kvällste på balkongen, får se om vi köper utebelysning med :D
Hihihi..
lägger upp bilder när vi satt upp allt..

ha det bra
xoxo
sofiesofin

p.s. Gick skitbra att träna, trist med motvind på vägen hem bara, mitt wii sa att jag gått ner 0.2 kilo :P 200gram. och att jag egentligen är 20 år... härligt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att din kommentar :D