onsdag, april 6

pyssel pyssel..

Hej hej!
tänkte lägga upp ett gammat pyssel :D


Detta skulle bli ett moster, men jag hittande inget mer öga till honom och blev inte 100% nöjd, så därför blev det istället en riktigt bra och urgullig nåldyna :D

Superlätt att göra och mönster på denna och massa andra urgulliga monster hittar ni >här< gå in och kolla säger jag bara.. Jag tror att jag ska göra en ny, nu när jag har massa massa garn hemma..

Håll tummarna för att det går bättre denna gången..

Kan ni inte berätta vad ni vill se mer av?? pyssel, nagelvideor eller andra saker??

xoxo
sofiesofin

1 kommentar:

  1. vill se mer av ditt pyssel och läckra naglar!
    Skitkul hemsidan med bakteriegosedjur förresten, måste köpa något därifrån till vår läkarkompis Mats som har en ettåring, bra tips!

    //AdErGu

    SvaraRadera

Tack för att din kommentar :D