söndag, april 3

min nya kamera och chokladsås

Hej hej!
Precis ätit vaniljglass med hem lagad chokladkola sås.. Så sjukt gått..

Min goda recept
marabou mjölkchoklad 8 bitar
25g smör
3/4 vatten eller mjölk
3-4 msk sirap
1-2 msk kakao

smält smöret först och blada i allt sen..
Smakar sinnes sjukt gott...


Igår gjorde jag om mina kamera :D

Så mitt pysseltips idag:
Har du en svart tråkig kamera som denna




Så kan man med lite fantasi och lim få ihop de till

söt va? jag är nöjd..
Alla saker jag använt är inköpa på panduro.. 

Ikväll blir det kycklingwok till middag supertaggad förra gången jag lagade de blev det jättegott.. hoppas det blir det denna gången med..

Just de, mysen har tagit jätteroliga bilder på katterna, kanske kommer upp en video lite senare ikväll..

Önskar er en mysig söndag

Xoxo
sofiesofin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att din kommentar :D