måndag, april 4

frön och sommar





Hej hej!
Idag har jag och mysen handlat saker till balkongen, skulle bara ha olja och tyg till en klänning..
Men det blev lite mer.. än det..





tex denna fina kruka, kostade 40kr.. värt vart ända öre..

Fjärilsblommor.. sött, Jag och mysen kör på junior frön.. :D

Mina favoriter :D luktärtor, dessa kommer jag odla i den rosa krukan

Ringblommor, visste ni att man kan äta dom, fina att dekorera tårtor , muffins med eller frysa in i isbitar :D

dessa valde mysen, superfina

en mysens favorit :D

före bild på balkongen.. Efter bilder kommer vara superfin

andra hörnet :D där våra luktärtor kommer vara :D

Åhh jag kan inte vänta på sommaren vill ha den nu nu nu... 

längtar ni med efter sommar???

xoxo
sofiesofin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att din kommentar :D