torsdag, april 14

en kjol

Hej..
Sitter och väntar på att jag ska cykla iväg och möta mysen, vi ska och handla på något konstigt ställe. Sen ska vi hem och laga tacos :D
Blir nog ingen träning idag eftersom jag kommer cykla så mycket, lite styrketräning bara :D

Idag sydde jag nästan klart en toil på en kjol, den kommer bli jättefin :D är supernöjd, kolla bilden på förra inläget, Ser nästan likadan ut, så jag är nöjd :D fast just nu är den ju i något hemskt vitt tyg, det kommer den inte vara sen, sen kommer den vara i ett mönstrat tyg, har inte bestämt mig för vilket ännu, får se helt enkelt..

Igår pysslade jag med ringar..

kommer nog använda dom i kollektionen.

en är röd/rosa och den andra grön, vill göra en till vet bara inte i vilken färg, gul eller lila/blå
får se helt enkelt..

shit vad trött jag ser ut på bilden, men det är jag med :P

xoxo
sofiesofin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att din kommentar :D