onsdag, mars 2

massa saker..

Hej hej!
Eftersom det är onsdag och de är minilördag och på lördag har jag födelsedagsfest, så fick jag minifödelsedags presenter av mamma, 3 assnygga kuddfodral och 3 ljus i matchade färger...


orkade inte den sista :P
Kommer bli super sommrigt och fint tror jag..

Jag köpte 2 garn ett lila och ett rosa, ska virka ett nytt mobilfodral och en necessär till mig själv :D
Sen köpte jag tallrikar, servetter och sugrör tills på lördag..
Och 2 andra saker som är en hemlis..

Sen köpte jag självklart choklad till min mys...
hittade söta på lagerhause som det stod "du är bäst" och "du är världens bästa" på, tycker att han förtjänar dom eftersom det stämmer in på honom. :D love you..


Nu ligger jag i sängen och ska snart släcka ner..imorgon är det torsdag, då väntar det ännu mera förberedelser och kakbak.. ska bjuda mina kära klasskamrater på kakor på fredag har jag tänkt...

Xoxo
sofiesofin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att din kommentar :D